جک پارکینگی چیست؟

جک پارکینگی چیست؟

جک پارکینگی چیست؟

 هنگام ورود  و خروج خودرو از پارکینگ خانگی یا محل کار باز و بستن درب پارکینگ یکی از معضلات به شمار می رود.

امروزه با وجود سنسورهای برقی  و خودکار این مشکل به خوبی حل شده است چرا که بیشتر درب ها پارکینگ ها در محل های کار ، ساختمان مسکونی ، و تمامی اماکن های خصوصی  وعمومی به این سیستم مجهز هستند.

اگرچه اتوماتیک بودن درب ها در انواع مختلفی وجود دارند این نوع از سیستم های اتوماتیک دارای یک جک هستند که از داخل به درب متصل می شوند و این وسیله برای بازو بستن درب طراحی شده است. که با فشردن دکمه ای به نام ریموت که همراه هر یک از راننده های مربوط به همان ساختمان است سنسور به طور خودکار درب را برای خودرو باز و بسته خواهد کرد .

 

انواع جک‌های پارکینگی

جک پارکینگ افقی

این نوع جک پارکینگ به صورت افقی عمل می‌کند و خودروها را در سطح زمینی یا زیرزمینی پارک می‌کند. این سیستم معمولاً شامل پلت فرم‌های حرکتی است که به خودروها کمک می‌کنند تا به صورت افقی حرکت کنند و جای خودروها را تعویض کنند.

جک پارکینگ عمودی

در این نوع جک پارکینگ، خودروها به صورت عمودی پارک می‌شوند. این سیستم شامل محفظه‌هایی است که خودروها را به صورت عمودی بالا و پایین می‌برند تا فضای بیشتری برای پارک کردن خودروها ایجاد شود.

جک پارکینگ آسانسوری

این نوع جک پارکینگ شبیه به جک پارکینگ عمودی است، با این تفاوت که خودروها با استفاده از یک آسانسور به بالا و پایین می‌روند. این سیستم اغلب در فضاهای محدود و برج‌های پارکینگ استفاده می‌شود.

جک پارکینگ خودروساز

این نوع جک پارکینگ به خودروها کمک می‌کند تا به صورت اتوماتیک به جلو و عقب حرکت کنند و در فضاهای محدود پارک شوند. این سیستم معمولاً در خودروهای لوکس و مدرن استفاده می‌شود.

هر یک از این انواع جک پارکینگ دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند و بسته به نیاز و شرایط مکانی، انتخاب مناسبی برای پارکینگ خودروها محسوب می‌شوند.

جک پارکینگی چیست؟

ویژگی‌های جک پارکینگی

قبلا نصب این نوع جکها  بر روی ساختمان های لوکس  و گران قیمت بیشتر صورت می گرفت و اما اخیرا آنها قابلیت نصب بر روی انواع درب ها را دارند و دیگر نیازی به خارج شدن از خودرو و رها کردن آن در محیط  خطرناک در برابر سارقین نخواهد بود.

در ساختمان های بزرگ همیشه یک نفر برای باز و بستن درب پارکینگ تعیین می شد. اما حالا مجهز کردن درب پارکینگ به جک برقی نه تنها امنیت خودرو بیشتر شده است بلکه از آسایش  و رفاه را برای خود در روزهای سرد و گرم سال فراهم کرده اید.
جک های پارکینگی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک بنابر نوع کاربرد خود طراحی و تولید می شوند برای نصب جک ها باید ابتدا باید وزن درب ، میزان تردد از پارکینگ و طول درب را در نظر گرفت سپس اقدام به خرید و نصب آنها نمود .

 

کاربرد جک‌های هیدرولیکی

کاربرد جک های هیدرولیکی در درب هایی با وزن زیاد  و سنگین می باشد. آنها قدرت بالایی در برابر فشار ها دارند از طرفی آنها برای اماکن پر تردد استفاده می شوند.

زیرا امنیت آنها بالاتر است آنها مجهز به قفل برقی هستند و لنگه های درب به خوبی جفت شده و امکان باز شدن ندارند.

 

کاربرد جک‌های الکترومکانیکی

جک های الکترومکانیکی برای درب های سبک طراحی شده اند. مانند ساختمان های مسکونی با تردد اندک نسبت به مکان های عمومی خلوت تر هستند کاربرد دارند.

 

جهت انجام خدمات جک پارکینگ به بخش خدمات ما مراجعه کنید

 

و در آخر

امیدواریم که از خواندن این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید.

توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ‌های ما را نیز مشاهده بفرمایید.


تماس:

09102842431

09125102431

02122598544

اینستاگرام: emdadkilid_lavasan

حجره اینترنتی: emdad-key-rodbarani

آدرس دفتر مرکزی: تهران, لواسان, بلوار امام, بعداز پمپ بنزین, جنب داروخانه ۷

مدیریت: اسماعیل رودبارانی


کلید , کلید سازی , ساخت کلید , کلید سازی در تهران , کلید سازی در لواسان , قفل و کلید سازی , نصب دوربین , نصب جک پارکینگی , کلید سازی شبانه روزی لواسان , کلید سازی لواسان , کلیدسازی , کلیدسازی لواسان , قفل باز کنی در لواسان , باز کردن قفل , کلید ساز , کلید ساز لواسان , کلید ساز در لواسان , کلید سازی شبانه روزی لواسانات , کلیدسازی لواسان, کلید سازی در لواسان, بهترین کلیدسازی لواسان, باز کردن درب خودرو لواسان,انواع قفل درب ضد سرقت ، باز کردن در گاوصندوق لواسان,الو کلید لواسان,روغن کاری قفل کله گاوی,ابزار کلید سازی,رگلاژ قفل کله گاوی,علائم پریدن کد سوئیچ,عکس شاه کلید واقعی,پریدن کد سوئیچ,قیمت دستگاه کلید سازی دست دوم,تعمیر کلید در لواسان,عکس شاه کلید واقعی,عکس شاه کلید,تعمیر قفل درب آهنی,تعمیر قفل در لواسان,بهترین کلیدساز لواسان, کید ساز سیار در لواسان, کلید ساز سیار, کلید سازی سیار, بهترین کلید ساز آنلاین در لواسان, بهترین کلید ساز آنلاین, انواع قفل درب ضد سرقت ،دزدگیر چیست و انواع آن

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.