انواع قفل درب آهنی

انواع قفل درب آهنی

انتخاب قفل مناسب برای درب های آهنی

انواع قفل درب آهنی, برای درب های آهنی قفل های متفاوتی تولید شده است. بسته به نوع درب و بودجه شما می توان قفل مطمئنی برای آن ها خریداری کرد. معمولا درب های آکاردئونی باید از قفل های محکم استفاده کنند. برای این درب ها هم قفل های ساده وجود دارند هم قفل های رمز دار.

درب های داخلی آپارتمان ها مثلا درب انبار یا درب بالکن معمولا قفل های ساده تری دارند. قفل های درب حیاط آهنی هم در نمونه های سوئیچی و کلید خور در بازار هستند که معمولا در خانه های قدیمی حیاط دار و یا ویلاها از آن ها استفاده می شود.

پس با توجه به متریال درب خود باید اقدام به خرید قفل کنید. هنگامی که به فروشگاه می روید علاوه بر متریال باید نوع درب آهنی و محل قرارگیری آن را بگویید تا فروشنده شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کند.

ضمنا باید به اهمیت مکانی که قرار است قفل شود هم توجه کنید. مثلا اگر می خواهید یک انبار با لوازم با ارزش را قفل کنید باید از قفل های رمز دار و کامپیوتری استفاده کنید.

انواع قفل درب آهنی

انواع قفل درب آهنی

  • قفل سوئیچی
  • قفل کامپیوتری حیاطی
  • قفل حیاطی کلید چهار پر
  • قفل برقی

برای خرید انواع قفل درب، به متریال به کار رفته در طراحی آن دقت کنید. سعی کنید از خرید محصولات بی کیفیت به عنوان محافظی برای ورود و خروج به محیط های مختلف خودداری کنید.

قفل درب می تواند مهم ترین ابزار شما در حفظ ایمنی محیطی مانند حیاط، باغ، انبار کارخانه جات و….باشد.

قفل برقی، انتخابی ایده آل و مناسب

این که در میان موارد بالا نخست به بررسی قفل برقی می پردازیم، به دلیل رواج یافتن آن بیش از سایر موارد و استحکام بالای آن است.

این محصول می تواند محیطی ایمن را با ستفاده از سیستمی ساده ولی بازدارنده به وجود آورد.

بیش از هر محیطی می توانیم شاهد استفاده از این محصول به عنوان قفل درب حیاط باشیم. چرا که سنسور باز ماندن و درب و اتصال به دستگاه های کنترل تردد از مهم ترین ویژگی های این محصول است. این محصول به عنوان یکی از انتخاب های شما، می تواند جایگزین قفل های مکانیکی باشد.

قفل در آهنی تراس

معمولا جنس مورد استفاده شده در درب تراس از آهن می باشد و قفل مخصوص درب تراس معمولا از نوع سوئیچی انتخاب می شود که باید عرض کمی داشته باشد و پهنای مناسب. سایز قفل مناسب برای درب های آهنی 2.5، 3.5، 4.5 سانتی متر است.

از قفل های شاخ دار هم برای درب های تراس استفاده می کنند..

قفل درب آهنی حیاط

از مهم ترین راه ها برای ایجاد امنیت ساختمان، انتخاب و نصب یک قفل مناسب برای درب حیاط می باشد. اکثر درب های حیاطی از جنس آهن هستند و شما باید برای ایجاد امنیت حداکثری از یک قفل با کیفیت و مقاوم استفاده نمایید.

قفل درب حیاط از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات فروشگاه یراق کالا می باشد. برای مشاهده و خرید انواع قفل حیاطی به صفحه محصولات مورد نظر مراجعه بفرمایید.

نصب و تعمیر قفل درب های آهنی

شاید تعمیر قفل درب آهنی قدیمی، دغدغه شما باشد اما اگر قفل شما بسیار قدیمی است بهتر است آن را کنار بگذارید و اقدام به خرید قفل های جدید با امنیت بیشتر نمایید.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای قفل های قدیمی به وجود می آید که نیاز به تعمیر پیدا می کنند، شکسته شدن کلید در داخل مغزی قفل است که برای حل این مشکل می توانید با استفاده از یک انبر دست کلید را خارج نمایید اگر این امر ممکن نبود می توانید سیلندر قفل را درآورده و با استفاده از سیم مفتولی اقدام به خارج نمودن کلید نمایید و یا در نهایت سیلندر قفل را تعویض کنید.

برای نصب قفل های درب آهنی هم می توانید مانند سایر قفل ها عمل نمایید. نصب این قفل ها بسیار ساده بوده و در اندک زمانی انجام می شود.

هنگام خرید قفل درب آهنی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین نکته‌ای که برای “خرید قفل درب آهنی” لازم است بدانید این است که قفل های زیر 5.5 سانتی متر برای درب های آهنی مناسب می باشند زیرا قطر پروفیل های بیشتر از 5.5 سانتی متر وجود ندارند و به همین دلیل قفل درب آهنی دارای سایزهای به خصوصی است.

نکته بعدی اینکه شما می توانید برای بالاتر بردن امنیت درب هایتان از قفل کمکی در کنار قفل آهنی استفاده کنید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم، سیلندر های مخصوص قفل درب آهنی است. به طور کلی با توجه به اینکه سایز قفل های درب فلزی متفاوت می باشد، سیلندر های آن نیز اندازه های مختلفی دارند.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است قفل آهنی 2.5 سانتی متر دارای سیلندر مخصوصی است که این سیلندر از لحاظ ظاهری با سایر سیلندرها تفاوت دارد و در واقع بیضی شکل می باشد و اصطلاحاً با نام قفل 2.5 سانت شناخته می شود.

و در آخر

امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده لازم رو برده باشید.

توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده بفرمایید.


تماس:

09102842431

09125102431

02122598544

اینستاگرام: emdadkilid_lavasan

آدرس دفتر مرکزی: تهران, لواسان, بلوار امام, بعداز پمپ بنزین, جنب داروخانه ۷

مدیریت: اسماعیل رودبارانی


کلید , کلید سازی , ساخت کلید , کلید سازی در تهران , کلید سازی در لواسان , قفل و کلید سازی , نصب دوربین , نصب جک پارکینگی , کلید سازی شبانه روزی لواسان , کلید سازی لواسان , کلیدسازی , کلیدسازی لواسان , قفل باز کنی در لواسان , باز کردن قفل , کلید ساز , کلید ساز لواسان , کلید ساز در لواسان , کلید سازی شبانه روزی لواسانات , کلیدسازی لواسان, کلید سازی در لواسان, بهترین کلیدسازی لواسان, باز کردن درب خودرو لواسان, باز کردن در گاوصندوق لواسان, بازکردن درب ضد سرقت لواسان, بازکردن قفل لواسان, تعویض قفل لواسان, تعمیر قفل لواسان, کلیدسازی سیار لواسان , ساخت انواع سوئیچ لواسان, ساخت و تعمیر ریموت لواسان, ساخت سوئیچ یدک لواسان, ساخت و تعمیر دزدگیر لواسان, امداد کلید لواسان, خدمات کلید سازی امداد کلید در لواسانات, کلید سازی شبانه روزی لواسانات, کلیدسازی شبانه روزی، الو کلید لواسان, الو کلید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.